Опис
Розширений опис проекту
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ
Виховання культури гідності у підростаючого покоління – це виклик часу і необхідна умова розбудови демократичного суспільства в Україні. Конституція України гарантує право кожної дитини на доступність якісної освіти. Сучасна практика навчання дітей з особливими потребами нажаль призводить до їхньої ізоляції від суспільства, формування почуття меншовартості, обмеження прав і свобод, принижує їх гідність.
Навчання дітей з особливими потребами в Україні перебуває на стадії розвитку. Вживається багато заходів для інтеграції таких дітей в суспільство.
Реалізація проекту дозволить дітям з особливими освітніми потребами почуватися гідними людьми, що можуть безперешкодно навчатися за місцем проживання, у СЗШ № 7, разом зі своїми друзями та сусідами. Це також сприятиме повноцінному включенню учнів з тимчасовим порушенням здоров'я, інвалідів, людей похилого віку, матерів з дитячими візочками та інших в освітній процес школи.
ОПИС ПРОБЛЕМИ
СЗШ № 7 побудована у 1954 р. У школі навчається 600 учнів, працюють 62 працівники, з них – 45 учителів.
Колись у школі було 2 входи з вестибюлями та гардеробами по 70 кв.м, що забезпечували безпечний вхід учнів до школи. Зараз двері цих входів заблоковані, бо ці приміщення були переобладнані під їдальню та майстерню.
Входом до школи служить вузький запасний вихід з частиною коридору та сходами, що до нього прилягають. Це унеможливлює доступ до школи дітей, що відчувають труднощі при самостійному пересуванні.
Доступ дитини з особливими потребами до навчального закладу та якісної освіти є її безумовним правом, яке не може бути порушене через недосконалість інфраструктури школи. Кожна дитина повинна почуватися гідною поваги особистістю, відчувати, що держава дбає про її базові потреби, в тому числі шляхом створення вільного доступу до школи.
У мікрорайоні школи за даними медичних закладів проживає близько 10 дітей з особливими потребами шкільного віку, які позбавлені права навчатися за місцем проживання та змушені відвідувати інші навчальні заклади, в тому числі спеціалізовані, які розміщені у віддалених від мікрорайону частинах міста.
РІШЕННЯ І ЙОГО ОБҐРУНТУВАННЯ
Ми пропонуємо добудувати до школи № 7 новий безперешкодний вхід, що дозволить дітям з особливими потребами вільно, з гідністю потрапляти до школи, почуваючи себе рівним з усіма.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:
Короткотривалі:
- добудовано безперешкодний вхід у СЗШ №7;
- надано можливість «особливим» дітям здобувати освіту за місцем проживання;
- створено вільний доступ до школи інвалідам, людям з тимчасовим порушенням здоров'я, людям похилого віку, батькам з дитячими колясками тощо;
- забезпечено належний стан безпеки у разі виникнення надзвичайних ситуацій для 600 учнів та 62 працівників школи
Перспективні:
- створено класи інклюзивного навчання;
- сформовано у свідомості учнів, працівників школи та громади толерантне ставлення до людей з інвалідністю;
- кожна дитина почувається унікальною гідною особистістю.
Фотографії
Файли
Експертна оцінка
- 15054821333112_08.pdf
- 15054821325361_01-titul.pdf
- 15054821322018_02.pdf
- 1505482132326_03.pdf
- 1505482132239_04.pdf
- 15054821324464_05.pdf
- 15054821344719_06.pdf
- 1505482134956_07.pdf
- 15054832871966_5-sd-ssr-5.pdf
- 15054832873895_5-sd-ls1-2-1-1.pdf
- 15054832871294_5-sd-svr.pdf
- 15054832868824_5-sd-ssr-4.pdf