• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • До закінчення залишилось
    Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Депутати підтримали внесення змін до Положення про громадський бюджет Львова

Для удосконалення умов подання та голосування за проекти громадського бюджету управлінням «Секретаріат ради» було ініційовано консультації з громадськістю щодо внесення змін до Положення про громадський бюджет м. Львова

На пленарному засіданні 22.03.2018 року депутати підтримали внесення змін до Положення про громадський бюджет Львова та прийняти ухвалу № 3118 «Про внесення змін до ухвали міської ради від 30.06.2016 № 632 «Про затвердження Положення про громадський бюджет м. Львова». Для удосконалення умов подання та голосування за проекти громадського бюджету управлінням «Секретаріат ради» було ініційовано консультації з громадськістю щодо внесення змін до Положення про громадський бюджет м. Львова. Членами робочої групи опрацьовано усі пропозиції та зауваження до Положення. Майбутнім авторам слід звернути увагу на наступні зміни:

  • Встановлено поділ проектів на дві категорії: «Освітні проекти» (це проекти, реалізація яких стосується приміщень або територій шкіл, дошкільних навчальних закладів, закладів професійно - технічної освіти, вищих навчальних закладів, крім закладів позашкільної освіти) та «Інші проекти» (це проекти, реалізація яких не стосується приміщень або територій шкіл, дошкільних навчальних закладів, закладів професійно-технічної освіти, вищих навчальних закладів. Такі проекти не можуть становити менше 40 % від загальної кількості проектів-переможців у поточному році).
  • Розмір громадського бюджету Львова на наступний рік  визначається у бюджетній резолюції, за результатами першого півріччя поточного року, до початку подання проектів.
  • У разі, якщо реалізація проекту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи іншого об’єкта, вони повинні належати до власності територіальної громади м. Львова (м. Винники, смт. Рудно, смт. Брюховичі) та не перебувати у користуванні (оренді) фізичної та/або юридичної особи, засновником якої не є Львівська міська рада.
  • Розміщення, реконструкція чи ремонт дитячих та спортивних ігрових майданчиків на території міста Львова в рамках проекту можливі лише за адресами, передбаченими схемою розміщення дитячих та спортивних ігрових майданчиків.
  • Профільний виконавчий орган протягом 21 календарного дня з дня отримання проекту здійснює його аналіз, у тому числі уточнень до кошторису. Якщо протягом 21 календарного дня з дня отримання проекту, від профільного виконавчого органу зауважень не подано вважається, що профільний виконавчий орган не має таких зауважень до проекту і такий проект допускається до голосування.
  • На території Центру надання адміністративних послуг забороняється здійснювати агітацію та переконувати проголосувати за окремо взятий проект чи проекти.
  • Постійна комісія законності, депутатської діяльності та свободи слова, постійна комісія фінансів та планування бюджету на своєму спільному засіданні відповідно до результатів голосування затверджують рейтинг проектів та визначають перелік проектів, рекомендованих до фінансування за кошти громадського бюджету м. Львова.
  • Кількість проектів у категорії “Інші проекти” не може становити менше 40% від загальної кількості рекомендованих до реалізації проектів. Дане співвідношення встановлюється для Малих проектів по кожному районі та Великих проектів.
  • Обсяг коштів на фінансування проектів Громадського бюджету збільшується на обсяг необхідний для фінансування в повному розмірі проектів, які згідно рейтингу отримали часткове фінансування.